Veel Gestelde Vragen

Bij Holland Meubelhuis kun jij altijd gebruik maken van de mogelijkheid om het product vooraf te komen bekijken. Dat houdt in dat wij al onze modellen op voorraad hebben en jij dus eerst kunt bekijken en uitproberen. Het is immers erg fijn om te weten of een stoel of bank prettig zit. Op deze manier wordt het maken van een juiste keuze een stuk makkelijker!

* Veel modellen worden ook rechtstreeks vanuit onze showroom verkocht. Dan weet je immers welke bank of stoel je koopt. Het kan als het druk is wel eens voorkomen dat het door je gewilde item wel op voorraad is maar nog niet gemonteerd. Het is dus verstandig om vooraf even te informeren of het model in de showroom staat.

Op de product pagina in de webshop van Holland Meubelhuis staat vermeld of het artikel op voorraad aanwezig is. De bestelde producten kunnen in principe na het bestellen afgehaald worden bij onze vestiging in Silvolde. Nadat je een bestelling hebt geplaats en hebt aangegeven dat je het wilt komen afhalen ontvang jij van ons een bericht wanneer het klaar staat om opgehaald te worden.

Je kunt jouw bestelling met IDEAL betalen. Het betalen via IDEAL is erg gemakkelijk en daarnaast ook zeer veilig en vertrouwd.

Uiteraard kun je, als je de bestelling komt afhalen, bij ons in de showroom ook contant of met pin betalen.

Ik woon in Nederland.

Bezorgingen in Nederland zijn altijd gratis! Maar woon jij op een Waddeneiland dan leveren wij tot aan een ophaalpunt op het vaste land. Neem voordat je besteld even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

Ik woon in België

Voor de bezorging naar België berekenen wij € 39.95. Is je bestelling groter dan € 1500,- dan komen de verzendkosten te vervallen en is de bezorging gratis. 

De vermelde prijzen van de producen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW.

De verwachte levertijd van jouw bestelling staat op de product pagina beschreven. Gemiddeld rekenen wij 2 tot 5 werkdagen levertijd. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, wordt je persoonlijk door ons geïnformeerd. Heb je niets gehoord en ben je toch benieuwd, neem dan via mail contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je bestelnummer / factuurnummer te vermelden.

Bij Holland Meubelhuis heeft u 2 jaar garantie op de door jou gekochte tuinmeubelen. 

De termijn van 2 jaar geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Teak hout en andere houtsoorten hebben een natuurlijke werking. Op de natuurlijke werking en verkleuring van hout kunnen wij geen garantie geven.

Uiteraard kan jij jouw bestelling retour sturen.

Wanneer je een bestelling retour wilt sturen, dan moet je ons hiervan wel even op de hoogte brengen. Dit kan je doen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Dit moet dan wel binnen 14 dagen gebeuren na de afleveringsdatum. Om je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, vragen wij jou om jouw bestelgegevens in deze e-mail te vermelden. Wij nemen dan contact met je op, zodat de producten zo snel mogelijk retour gestuurd kunnen worden. 

Als jij jouw bestelling wilt retourneren dan mag deze niet beschadigd zijn. Ook zal je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat samen met de verpakking terug moeten sturen.

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en verschillen per item. Deze kosten worden vooraf door onze klantenservice aan jou bekend gemaakt en zullen worden verrekend met het terug te ontvangen bedrag.

Tevens kan je ons altijd telefonisch benaderen via: 085 - 06 06 567

Het kan natuurlijk zijn dat je hiertussen het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice

Is de vraag ingewikkeld of wil je liever direct antwoord op jouw vraag?

We zijn tijdens kantooruren te bereiken op 085 - 06 06 567

Het is natuurlijk vervelend wanneer je niet tevreden bent over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste passende oplossing bieden. Mail je klacht altijd naar onze klantenservice

Onze medewerkers  zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

doubtful.jpg
Winkelwagen
Scroll naar boven